2012. február 29., szerda

Molett, csinos női tavaszi farmer - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Csinos, női molett farmer! 54-os méret van beleírva, nem tudom nekem ez nem ésszerű, szerintem olyan 48-as, de nézd a mért adatokat. Nagyon csinos viselet, teltebb alakra! Előnyös fazonú, minimálisan üleprésznél kopott! Vékonyabb anyagú, tavaszi! Mértem adatokat is, de ha kérdésed van írj nyugodtan, szívesen válaszolok!
Nézz szét nálam, folyamatosan töltök fel molett női, és más egyéb ruhákat is! Ha valamelyik darabnak hibája van azt igyekszem feltüntetni, de természetesen én is tévedhetek, ember vagyok, de erre eddig még nem volt példa! : )
Köszönöm a vásárlást, ha több darabot vásárolsz, spórolhatsz a postaköltségen!
Üdv.: Szincsákné Ági


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-07 21:16
. Molett, csinos női tavaszi farmer - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése